Muzeul de Pânze şi Poveşti. Mândra. Ţara Făgăraşului. Transilvania. România - în primul rând un concept! Un muzeu-proiect virtual, cu aplicații reale! In regim pop up event (in diverse locuri) De regula ne gasiti permanent online si in l Mandra in vacantele copiilor - care sunt principalii beneficiari ai acestui proiect educational! Colecţii de pânze și poveşti, evenimente, expozitii, tabere de creaţie, atelierele - şezătoare Mândra Chic - proiect social , suveniruri, atelierele de restaurare şi de joacă, itinerarii cultural-gastronomice, oameni faini, timp încremenit în loc, Suveica Mamei Ruţa care colindă prin lume. Un proiect inițiat și coordonat de Alina Zară.

20110901

mesajul de intampinare...

Un comentariu:

  1. SANT DIN MANDRA! IMI PLACE FOARTE MULT INITIATIVA VOASTRA!
    M-ASI ALATURA SI EU ACTIVITATII VOASTRE DAR NU AM
    IDEE CU CE ASI PUTEA SA FIU DE FOLOS.
    DACA VA INTERESEAZA OFERTA MEA,LOCUIESC LA NR. 136
    SI AM PUTEA POVESTII CATE CEVA! TEL.0745079016
    VA PUP!!

    RăspundețiȘtergere