Muzeul de Pânze şi Poveşti. Mândra. Ţara Făgăraşului. Transilvania. România - în primul rând un concept! Un muzeu-proiect virtual, cu aplicații reale! In regim pop up event (in diverse locuri) De regula ne gasiti permanent online si in l Mandra in vacantele copiilor - care sunt principalii beneficiari ai acestui proiect educational! Colecţii de pânze și poveşti, evenimente, expozitii, tabere de creaţie, atelierele - şezătoare Mândra Chic - proiect social , suveniruri, atelierele de restaurare şi de joacă, itinerarii cultural-gastronomice, oameni faini, timp încremenit în loc, Suveica Mamei Ruţa care colindă prin lume. Un proiect inițiat și coordonat de Alina Zară.

20110718

mileu-macrame din Deva



 " Mileul- Macrame il am de la soacra mea, de la Deva si a fost lucrat cand sotul meu avea 5 ani, prin 1960. Ea era din Basarabia si lucratura este specifica acelei zone. L-am adus la Casuta cu Zorele, in Crit, pentru ca imi era foarte drag si pentru ca aici am adunat toate bucatile de panza de la bunici, strabunici, soacra, matusi. Aici le pun in valoare in toate coltisoarele casutei noastre - iar oaspetii le admira si le pretuiesc.  Il ofer cu mare drag Muzeului de Panze si Povesti"  Mihaela Ghita



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu